7 Ocak 2015 Çarşamba

Buyrun Kızıl Ötesi'ne :)

Merhaba :)

Ben de blog dünyasına sonunda adımımı atmış bulunmaktayım. Bu benim ilk blogum ve paylaştığım ilk yazım. Aslında çok çok uzun yıllar önce  yazmaya başlamıştım ancak paylaşmaya yeni bir yıl ile birlikte karar verdim. Yani bu blog benim kendime yeni yıl hediyem :)

Herşeyi derin bir tutku ile heves eden sonra da çabuk sıkılan biri olduğumdan ne kadar sıklıkta , hangi konularda yazacağım,  hiç bilmiyorum. Muhtemelen kafama estikçe yazacağım, belirli bir düzen olmayacak, yaz aylarında ise zaman bulamayıp, bu blogu tamamen unuttuğum hiç yazmadığım aylar olacak. Ama şimdilik hevesim geçene kadar buralardayım;)

Aslında blogumun adını  "Calimero'nun Dünyası" olarak düşünmüştüm.  O yüzden neden bu adını tercih ettiğimi anlatmakla başlayayım.

Aslen İtalyan orijinli olan "Kalimero", Toni Pagot ve Nino Pagot'un eserinden uyarlanmıştır. Yeni doğmuş, kabuğunun yarısını kafasında taşıyan ve sürekli uçma hayalleri kuran aynı zamanda başını belaya sokan siyah bir civcivin maceralarını anlatmaktadır. 80'li yıllarda gösterimde olan çizgi filmdir. 

Benim Calimero ile kendimi özdeştirmem ise; başımı belaya sokup sonra da "Ama bu haksızlık, öyle değil mi?" repliğini farkında olmadan sıkça kullanmamla başladı. Bir gün çok sevdiğim bir arkadaşımın kahkahalar içinde aynı "Calimero gibisin" demesiyle çocukken severek izlediğim bu sevimli civcivi kendi dünyamın bir parçası haline getirdim :)

Ama bu isimden sıkıldım ve "kızıl ötesi" ni kullanmaya karar verdim. Çabuk sıkıldığımı söylemişmiydim :) 

Şimdi buyrun Kızıl Ötesi'ne...

Hayata dair aklımda ne varsa isterseniz okuyun, isterseniz yorum yazın, isterseniz itiraz edin.

Unutmayın her ne kadar haksızlıklarda olsa "Hayat Güzeldir!"

1 yorum:

  1. Sabırsızlıkla bekliyorum calimero. Yeri gelir "evet ama bu haksızlık" da derim, "hayır ama sen haksızsın" da... önce bir hikayeyi dinleyelim dimi :)

    YanıtlaSil